Fart och fläng

Vila upp sig i helgen så att man bir av med förkylningen? Glöm det.

I fredags fick jag mig en välbehövd sovmorgon så framåt kvällen var jag pigg och glad så mor och jag drog in till stan (sthlm). För mor var resan helt oplanerad, hon bestämde sig i bilen när hon skjusade mig till tåget. Men trevligt vart det. Vi shoppade lite sen mötte jag upp älskling för en middag. Senare bar det av till Vårsta för fest. Skitkul hade vi, tills klockan två då Christoffer och jag för en kort sekund satte oss på sängen. Sedan somnade vi. Dagen efter var man seg. Men det var bara att ta sig upp till buss, pendel, tåg och ännu en buss. Jag älskar långa resor. Nu skulle jag till Östhammar för att träffa Desse för att sen dra in till Öregrund. Det är så himla fint där ute! Och skittrevligt hade vi det.

Så förkylningen har ju inte släppt, men jag mår bättre i alla fall. Väldigt mycket bättre. Nu blir det jobb hela veckan också ska jag försöka pilla lite med lägenheten. Medan jag var i Turkiet hade den fått lister och nylagt fint golv. Tänk, jag bara pekar och sen är allt på plats. Magiskt.

 
Vår servitör på favorestaurangen i Turkiet var "proffsfotograf"
Men härliga bilder blev det =)


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0