End of the weekend

Ja det har ju inte blvit mycket till att skriva här i bloggen... har väl inte direkt haft något vettigt att skriva om.

Om en vecka och fem dagar fyller jag 20 år. =) Längtar rätt mycket. Sen är jag grymt nyfiken på vad jag kommer få i present av Totti. Han pratar ju om det utan att avslöja sig så det gör mig galen av nyfikenhet!

Såg att Erika kom hem idag också. =) Och jag är ledig nästa vecka så jag kanske ska ta å kidnappa henne någon dag å titta på film. För en filmkväll var grymt länge sen med den flickan.

Nu är det dags för mig att sova... Trött som ett as är jag!

Puss
//Rebecka
ps. I love you <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Det tycker jag att du ska göra =)

2009-07-20 @ 09:56:58
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0