En överraskning i min smak


Jag funderar på att slå igång en film, mysa ner mig i sängen och bara njuta av att vara ledig de kommande tre dagarna. Men nä, tror jag ska lägga upp lite bilder från Turkiet med älskling istället.


Fy faaaan va segt att lägga upp en bild! Ni får nöja er med den där sålänge!
Det är innan vi tog oss till Arlanda för att åka, Christoffer överraskade mig med jordgubbar doppade i choklad och sen lite chamnpange att dricka till. Hur supergulligt som helst! Och gott =)

Nu går jag nog och kollar en film i alla fall. Seg dator.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Det var faktiskt ruggit gott sötis.

8a underbara månader idag Älskling<3

2009-07-23 @ 22:40:23
Postat av: Erika

8:a fantastiskt underbara månader tillsammans <3

2009-07-23 @ 22:50:01
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0