Det är ju tydligt, jag har en konstnärlig ådra





Mamma håller på att städa ur skåpen i tvättstugan. Där kan man tydligen hitta mycket skoj. Hon har sprungit fram och tillbaka ett tag nu och visat gamla kort och grejer. Bland annat hittade hon det här vackra konstverket som jag tydligen målat någon gång. På bilden ser vi en härlig blandning människor: Mikaela (lillan antar jag), kusin Alex, jag själv, kusin Jenniffer, Sannela, kusin Lizzan, brors kompis Jonathan och min egen bror Tim snorlort.



Det dök även upp söta bilder på mig som liten. Jag var som en knubbig liten boll.




//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du va ju bara för underbar!! =D

2009-01-31 @ 15:23:02
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Alex

Hahhaha! Fina bilder, Tim gillar jagxD

haha, du såg fan ut som Tjorven när du var liten^^

2009-01-31 @ 16:12:08
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0