Mina egna maffiabossar


Den bästa tidpunkten under en jobbar dag är när man får knappa in sitt anställningsnummer i datorn och stämpla ut. Underbart.

För övrigt har jag jobbat med Popp - kaparen och Knodden - utsträckaren idag. När jag stod där vid maskinerna roade jag mig själv med att det nästan låter som maffiasnubbar. Popp, kaparen - han som kapar kidnappade människors fingrar och skickar till anhöriga. Knodden, utsträckaren - han som sköter tortyren och vars favorit tortyrssätt är att dra och sträcka ut människor till bristningsgränsen.

Ja, har man ca nio timmar till att bara stå och fundera blir det en hel del tankar. Och vid någon gräns måste väl de vettig tankarna ta slut...?

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0