Mitt mål för dagen


Mitt mål för dagen är att få upp en liten kort berättelse som fjällen och bjuda på massa bilder. Mina planer brukar inte alltid bli som jag vill, men då vet ni i alla fall att det är det som är tanken. Nu ska jag ta och packa upp. Gör jag inte det nu kommer väskan stå här i minst en vecka till...

På fredag ska jag på audition på Grönan. Ingen ballongförsäljare - tyvärr mamma - men kanske blir en spel eller lotteriförsäljare haha xD

En sak till. Jag kom precis på att mor fyller år om mindre än en vecka! För någon dag sedan sa hon faktiskt att hon fyllde år snart. Ja, ja, tänkte jag. Det är ju typ en månad kvar. Så idag slog det mig. Vi är faktiskt i slutet av januari nu. Tur att jag redan har en idé om vad hon ska få i present...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0