Japp!

Ja, då var jag där igen. Fixade med mitt gamla abbonemang och kom hem med en ny mobil... =P Men det har blivit så mycket bättre nu. Aldrig mer en räkning över 500 kr!!!

Så nu kommer min gamla mobil bli vår hemtelefon ett tag framöver, dock med samma hemnr. Och så fick vi med oss hem en jättefin lur att koppla ihop mobilen med. Ni som vill låna telefon här hemma sen får se hur fin den är! =D

Den nya mobilen blev en Nokia N79... Jättefin och jättespacad: 5mpix, GPS, karta, Adobe picture, Word, musikspelare, Fifa 08 (å MASSOR av andra spel), MSN och det bästa av allt - 5000 fria sms i månaden till hela Sverige =). Inte för att jag kanske behöver allt det här men den är så otroligt fiiin! =)

Nu ska jag läsa mitt kapitel och anteckna lite. =)

Puss
//Rebecka
- Jag är nöjd! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0