Jag var tillbaka för ett tag


Nu var man utan jobb igen. Gått hemma och lallat runt hela veckan. Då känns det väldigt bra att dansen och dens träningar har satt igång igen. Då har man något annat att pyssla med än att bara rasta Zingo och hänga på gymmet. Dagens planer ser ut som vanligt. Söka jobb, ut med zingo och sen dans. Fast sen blir det lite ändringar. Därefter drar jag till Stockholm och Christoffer. För imorgon har jag en gruppaudition för ett jobb på Grönan. Spännande. Jag ska tydligen ta med mig något som jag förknippar med Grönan. Jag har inte den blekaste. Jag har inte varit på Grönan på många, många år. Senast tror jag var i slutet av nian. Det är ju knappt jag kommer ihåg hur det ser ut... Hmm, lite klurigt det här...




Inatt drömde jag att jag var tillbaka i Thailand igen. Underbart. Alex var med, som vanligt vägrade hon att ha solkräm (haha jag tappade precis ordet när jag skulle skriva det så det fick bli solkräm). Jag tyckte hon var en idoit och hoppades att hon skulle bränna sig. Själv gick jag till en pizzeria och köpte solkrämen. Pizzabagarna var skumma men trevliga. Jag fick smaka pizza.









//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahah!:D

2009-01-29 @ 19:08:05
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0