Jag tror inte jag kan sitta hemma i flera dagar utan att dö


Två hela dagar hemma. Eller ja, en och en halv. Jag är nu inne på min två och en halv-dag. Jag börjar bli lite less. Vad finns det att göra här hemma egentligen? Mina mål för dagen är:

     * Söka jobb - avklarat
     * Äta lunch 
     * Gå en promenad med Zingo
     * Laga middag
     * Ta en dusch

Japp, det var nog det. Tiden där emellan ska bara fördrivas. Tur att jag har en hög med böcker. Tim är inte hemma heller, kanske kan smyga mig in i hans stinkande rum och glutta på någon film. Fast det är nästan inte värt det, det luktar så illa där. Jag kanske ska testa nya platt tven i vardagsrummet med lite playstation? Hmm... Tur att hals och allt känner sig bättre nu, imorgon ska jag nog våga mig på en träning. Då har jag något lite mer vettigt att göra.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Du kan ju alltid komma och göra mig sällskap. Eller så kommer jag hem till dig. :)

2009-01-08 @ 12:44:49
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0