All eyes on me, in the centre of the ring, just like a circus

Måndag... första dagen på den andra veckan av det nya året. På onsdag börjar studierna igen. Ska bli ganska skönt att få lite ordning på vardagen igen. På lördag blir det utgång i Uppsala... A följer inte med, det ska spelas juniorsm för hans del. Jag hoppas att det går bra för honom! =)
Ikväll är det handbollsträning. Jag längtar! Ska bli så kul att träna ikväll... fan vad jag ska ge järnet! Allt som har med handboll just nu känns så otroligt bra! =D

Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna hade jag tänkt... sen ska jag plugga lite och efter det ska CC komma över och vi ska träna lite ute i garaget - slå lite på säcken. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0