Without you I wouldn't survive


Jag har tråkigt. Riktigt tråkigt. Rastlös. Det är nästan tur att jag ska ta Zingo idag. Då får jag komma ut och göra något. Helst vill jag fortsätta jobba på min hemliga teckning jag har ritat på de senaste två dagarna. Men jag saknar en stomp (eller nått). Fick tips på vart man kan köpa en. Ska leta hela eftermiddan. Eller ja, i en och en halvtimme, som jag har att fördriva i Uppsala mellan intervjun och träningen. Så för er som råkar befinna er i Uppsala mellan fem och sju, jag är där och jag är troligtvis sugen på lite sällskap =)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Japp, vi får ta och boka snart.. Mormor sa igår att resorna blir dyrare runt sportlovet och de är ju om två veckor.. :p

2009-02-04 @ 14:34:50
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0