Smått och gott från då och då


Jag håller på att lägga över lite smått och gott från gamla datan till min nya lilla kärlek (den har ju inget namn!?). Tänk va mycket roligt man kan hitta. Tänkte bjuda på lite gamla godingar såhär på lördagskvällen.

 
Jag och Rebecka på den årliga kräftskivan här på gatan.
Vi brukar leka lite udda lekar...



Jag är redo att försvara sommarstugan i Finland från inkräktare.


 
Jag och Alex, för väldigt många år sedan, övar på att stå på händer.
Innan denna bättre bild av Alex togs, fick vi en mycket vacker bild (som inte visas här av väldigt bra anledning) av Alex. gud vad vi skrattade.


 
Och New York!! (jag valde den här fula bilden bara för att visa hur söta jag och Rebecka var när vi gick på stan (det är vi som försöker gömma oss lite smått bakom bror. Ja, flickorna med renhorn på huvudet - det är vi det))


Men nu ska jag se till att få över alla dessa bilder och grejer. Hade tänkt bjuda på mer kul, men det tar ju sån tid. En annan gång kanske. 
//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag saknar New York så äckligt mycket!!!!

2009-02-08 @ 16:25:54
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

jag med =(

2009-02-08 @ 18:13:27
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0