Ständigt denna söndag

Då är man på den dagen då man vet att morgondagen är början på en ny vecka - söndag. Och veckan som kommer är full med plugg och föresläsningar. Har två seminarier den här veckan. På tisdag ska vi argumentera. Min grupp fick dödsstraff. Man ska antingen vara för eller emot. Och just nu känner jag mig hjälplös för jag har ingen aning om vilken sidan jag ska ställa mig på. Tror att det lutar mot emot. Men jag får se hur det blir.
Jag ska hinna med att inhandla de sista julklapparna den här veckan också. =)

Dagens citat:
"Jag brukar kissa i min säng! Hahahahhah!"
"Det gör inget, jag brukar kissa i din säng också! Hahahaha!"

Från en scen ur Ice Age 3.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0