Music and no sunshine

God morgon!
Här sitter jag på golvet med datorn i knät och lyssnar på musik. Ett bra sätt att starta dagen på hehe. Innan tog jag mig en morgonpromenad uppe på åsen. Skönt att få komma ut i friska luften lite. Det är sådär lagom ute. Man varken fryser eller svettas. Nu ska jag göra mig iordning för skolan och sen blir det nog en liten shoppingtripp till Uppsala. Hoppas, hoppas att jag lyckas köpa klart mina julklappar idag.

Nu, sminkning!


En inte allt för smickrande bild, men det skulle
inte va helt fel att vara utomlands igen.

//Erika


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med en utlandstripp hade verkligen inte suttit fel. Hade man haft tiden och pengarna skulle jag inte tvekat, hade satt mig på första bästa flyg, haha! Förresten ska vi ge varandra en julklapp iår?!

2009-12-09 @ 18:40:35
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0