Minä rakastan sinua <3

Jag vet att jag inte skrev igår. Inte bra av mig! Sorry... men Erika har iaf skrivit så det har inte varit helt dött.
Jag ska då berätta för er att jag ska klippa mig imorn. Eller nja, inte jag själv utan Amanda ska göra det. Ska klippa lugg igen. Ska bli rätt skönt att bli av med den långa som jag inte gör något med iaf. Blir inte så mycket på längden, bara topparna och lite uppklippt. =) Så då kanske jag kan göra frisyrer igen. =)

Då till Dagens då... har varit svårt att hitta på något eftersom det inte hänt så mycket idag. Bara det gamla vanliga. Så då fick det bli en ganska enkel grej men oj så betydelsefull!

Dagens tanke:
Dagens tanke skänker jag till min älskade farmor i Finland. Jag saknar henne väldigt mycket. Hon ringde härom dagen och jag fick lite dåligt samvete över att jag inte skickat brev till henne eller ringt. Jag brukar göra det men det har bara inte blivit av. Jag vet precis vad jag ska ge henne i julklapp. Men det blir en liten hemlis tills vidare. ;)


Min Mummi!! <3
Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Rebecca-störst,bäst&vackrast!

är du finsk? =)



btw , fin blogg! =D

2009-12-09 @ 22:00:11
URL: http://beccouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0