Lussebullar och pepparkakor

Pojkar och flickor, det är andra advent idag. Snart jul! Lucia nästa vecka. Shit vad tiden går fort. Det var ju inte alls länge sen det var Lucia. Jag, Rebecka och Sara åkte till Stockholm och hade det trevligt med rådisarna. Gick en (lååång)promenad för att hitta SevenEleven. Det var nog då Rebeckas och mina "fylle-pringels" började. Kan så vara.

Idag i alla fall, blev det avslutning med dansen. Sedan adventsfika med far och mor. Egentligen skulle vi ha bakat lussebullar, men vi orkade inte. Så vi åt dem bara. Och pepparkakor. I massor. Usch, just nu mår jag lite illa på pepparkakor. Tur att mor och jag bestämde oss för att skaffa gymkort i veckan (om det nu blir av) så att jag kan klämma i mig ännu mer kakor när illamåendet har gått över. Hehe.



//Erika


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bara så du vet så kommer jag ringa dig imorn! Har lite funderingar om Luciahelgen nämligen ;)

2009-12-06 @ 22:04:25
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0