* * * Låt inte röda prickar förstöra stämningen * * *

Det blir en upprepning efter mindre än en vecka. Broder min föreslog att vi skulle dra och se på Avatar 3D, så så blev det. På fredag i Uppsala. Hela 150 kr/biljetten kosta det så jag hoppas att den är bra.

Imorn är det jobba som gäller - kl. 10-19, i kassan. På tisdag och onsdag jobbar jag i Minihuset men samma tid. Jobbar på Julafton också men kl 10-16.20 och i kassan. Det kommer inte bli så mycket bloggande med andra ord. Så ni vet att jag inte försvunnit. ;)

Dagens person(er):
Idioter som kör som på det mest idiotiska sätt som finns. Scenario: Det snöar ute (inte lite men så där så att man måste köra saktare än vanligt) och den enda sidan som är körbar är den högra sidan, den andra har asmycket snö. Ändå finns det idioter som har sjukt bråttom och ska köra om, helst så nära som möjligt min bil också. Sen när de kört om så ska de svänga tillbaka till rätt körfält, då gör de det direkt och inte 50-100 meter framför som man egentligen borde göra. Massor av snö flyger framför min vindruta och jag har inte en chans att se vart jag kör. Ska de försöka ta livet av mig? Så nästa gång du ska köra om på ett körfält - vänta med att köra tillbaka till rätt körfält tills du är långt framför och vet att det inte är någon fara för bilen bakom.

Nu ska jag kolla på LA ink med mamma.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0