Jag har en vän...

Dagens person:

Jag vill presentera en person som jag beundrar väldigt mycket. Hon heter Victoria Brunsberg och är född 1991. Hon och jag har varit vänner bra länge. Vi har spelat handboll ihop i några år och haft kul ihop. Hon är en människa som alltid gör en glad och ställer alltid upp.
Just nu är hon i Kina och spelar handbolls VM 2009. Hon spelar i Australiens landslag. Hon har varit borta i Asien i en månad snart och ni kan inte ana hur mycket jag saknar henne. Men jag är så glad för hennes skull att hon tagit sig så långt! Egentligen kan jag inte säga så mycket om denna människa det räcker med att säga: Tori - du är en underbar människa och kompis! Jag saknar dig och jag hejar på dig sjukt mycket. Läser din blogg vare dag och är sjukt nyfiken på hur det går för dig och vad som händer där borta i öst. Tycker även att det snart är dags för en Skypedejt! ;) Heja heja!!! <3

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Tori

Tycker också det börjar bli tid för en skypedejt snart!

Älskar dig Rebecka <3

2009-12-06 @ 04:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0