Ikmo

Jag vet att det inte blev något bloggande igår. Men jag var inte hemma. Så idag får väl bli två Dagens.
Dagens sak: En t-shirt.

När jag städade hittade jag en t-shirt med det här trycket på. Jag log lite och kom på att det finns faktiskt en text på insidan av den där det berättas om Ikmos personlighet. Så här står det:

IKMO

55% Perfektion

15% Järn

15% Besserwissium

15% Peppium

Ikmo blir aldrig riktigt nöjd. Detaljer kan slipas på och förbättras i alla oändlighet och vännerna kan bli roligare och smartare. Ikmo kan därför uppfattas som en jobbig typ, men som innerst inne bara försöker kompensera för sina egna, påhittade brister.

Hemlig talang: Kan redovisa exakt för hur något är gjort.

Visst är den lite mysig? Älskar kläder med roliga och speciella tryck. =)

Och nu till gårdagens Dagens då.

Dagens citat: Ord som kommer från hjärtat går till hjärtat.

 

Puss

//Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0