Fy fan!!!

Kul att man vaknar av att man är värsta magsjuk! Hoppas jag mår bra resten av dagen och att jag kan vara frisk och skriva tentan imorn!!!
Sitter och pluggar lite. Skriver några frågor om alla föreläsningar vi haft. Känns rätt bra. Det här kommer bli mitt nya sätt att plugga. För när man skriver frågor så läser man ju samtidigt anteckningarna och i bäckerna. Synd bara att jag inte kom på den här idén förut... =P

Det snöade tydligen ute idag. Mamma sa det. Men jag märkte inte av det för jag låg och sov... Gick upp och kollade termometern när mamma ringde. 0 gradigt. =) Rätt riktining nu när det är första december å allt.

Idag är det exakt två månader kvar tills jag flyttar! Känns så overkligt. Kommer nog ta ett tag innan jag fattar att jag flyttat när jag väl är där.

Nej nu måste jag fortsätta skriva.

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch då =( du får krya på dig

2009-12-02 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0