En liten sån bara

God morgon!

För ja, jag vaknade för precis en liten stund sedan. Men det är iaf en och en halvtimme tidigare än igår. Tihi. Dagen bjuder på dansavslutning och kanske lite lussebak, så det låter lovande. Först ska jag göra mig en tavla såhär på morgonkvisten.

Dagarna jag inte har bloggat har varit fyllda med shopping, jag kom hem med tre par skor, bio (New Moon med Christoffer, han tyckte den sög medan jag var rätt nöjd) och sedan har jag jobbat hit och dit.

En liten uppdatering sådär, så nu kan jag fortsätta med frukostätandet och tavelgörandet.

Rebecka, jag har kommit på en idé till bloggen. Har börjat lite smått på den men vill veta vad du tycker. Och om du gillar den behöver jag lite bilder. Men msn funkar inte så jag kan skicka så du får se. Dags för att ta en dag tillsammans snart? Eller ska jag maila? :P

//Erika


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker att en dag tillsammans låter som en underbar idé!

2009-12-06 @ 12:04:43
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

Absolut, då ska vi bara hitta någon som passar? :P

2009-12-06 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0