Det är pepparkakor i mina drömmar. Och glass.

Det här inlägget har fått mig att drömma. Inatt drömmde jag att jag hittade ett storpack med glass. Jag var överklycklig, klämde i mig tre stycken. När mamma kom hem (ja, jag bodde hemma i drömmen, faktiskt så bodde vi på en bergstopp) dansade jag fram till henne med en glass i handen för att visa vad jag hittat. Jag var överklycklig. Den fanns i olika former också. Som strut t.ex. Fast struten var inge god. Den smakade inte pepparkaka.

Besatt? Jag vet inte. Men jag ska nog dra ner på pepparkaks-ätandet en aning för säkerhetsskull.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskar vår blogg just nu! =D

2009-12-11 @ 23:33:08
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

visst e den söt :P

2009-12-12 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0