Asså jag vet

Illa Rebecka, illa!
Jag lovade mig själv att jag skulle försöka skriva varje dag. Men det har varit så mycket jobb och så mycket plugg så jag har faktiskt inte hunnit och så har jag inte haft orken till det. Lessen för det.

Imorn är det lååång dag i skolan. Börjar 10.15 och slutar 17.00. Visserligen är det en tvåtimmars föreläsning först och sen tre timmars lunch, men det är rätt jobbigt att ha för lång lunch.
Sen efter skolan bli det till att dra hem fort och sen äta mat, packa väskan och dra upp till Nordiahallen för samling till match. Matchen är i Märsta och börjar kl 21. Så det kommer hinna bli sent innan man kommit hem. Tur att jag är ledig på torsdag. Men jag ska gå upp i tid så att jag får något gjort - plugga med andra ord. Sen kanske det dyker upp nån överraskning, men det tänker jag hålla hemligt tills på torsdag. =)

Idag då, ja som alla redan kanske lagt märke till så är det drygt tre decimeters snö ute! =D Underbart för vissa och för andra är det elände. Jag har nog halkat ca 5 gånger innan jag hann komma till skolan (och då är det bara typ tio minuter från bussen till skolan) och sen när dagen var slut gick jag till bussen och lekte "Bambi på hal is". Lyckades ändå hålla mig uppe hela vägen även om jag höll på att ramla vissa gånger.
Sen när jag har fem meter kvar till dörren hem hinner jag halka två gånger. Great!!

Så som ni kanske kan förstå så är Dagens idag Dagens sak: Snö!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0