Rise up!

Dagen har varit mysig. Drog tidigt till V-rås med Elin-pelin, som för övrigt fyller 16 imorn! Grattis till henne. Och grattis till hennes syster-yster som fyller 14 idag! =D Kommer inte hinna blogga imorn för jag ska dra till Bålsta. Jag och Frida ska sällskapa lite. Eller lite.. tolka det hur du vill - vi ska förkröka hos henne och sen drar vi till Stockholm och krogen! Wiihoo! Och förhoppningsvis kommer jag träffa en gammal vän där. ;) Jag längtar något sjukt! Först måste jag tyvärr jobba. Men pengar ska tjänas! =)

På söndag är det fotbollsmatch som gäller. Hemma mot Vaksala (tror jag...) för den som är intresserad. Matchstart kl 17.00 på Skogsvallen. =)

Nu ska jag vara social med mamma och pappa. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Frida Shamoun

Ikväll gäller det;) Redo för en kväll i Stockholm:P?

2009-08-22 @ 12:15:51
URL: http://shamouun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0