Inge mer tonåring

Dålig uppdatering på sista tiden, jag vet. Men jag har verkligen inte haft orken. Fyllde systemet i fredags. =) Fick en ny kamera som jag redan har kört järnet med. =P Det är en Fuji Finepix SP600 för de som är intresserade, typ steget mellan vanlig digitalkamera och systemkamera. =) Me like it a lot! =D Sen fick jag två halsband av Totti. De hör ihop: det ena är lite kortare än det andra och har ett T (kortare kedja) och det andra har ett R med lite pärlor i (längre kedja). Jättefint! Lite annat smått och gott blev det men det får bli en annan gång tror jag... (om jag orkar) =P

Nu tror jag att de nya batterierna är laddade så jag ska ut och ta lite mer bilder. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0