Family comes first!

Ibland kan jag sakna den där närheten av att hålla om någon innan man somnar eller att bli omhållen. Ha någon som pillar med mitt hår när jag vaknar... Men jag är stark jag kommer inte falla tillbaka till dig! Du fick mig att inse att jag är värd någon mycket bättre, någon som vet vad riktigt kärlek är. Så vill väl egentligen bara säga tack... jag har raderat dig från min mobil, min dator och mina böcker.. nu ska jag bara radera dig från mitt minne. Nu står jag på egna fötter och är stark för min familj vet att jag är värd någon bättre. Love you mother! You have a big place in my heart - a special place! Same for you my dear father! I love you so much! As I said - family comes first!!!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: mamma

kära dotter du betyder mycket för oss, du är värd mycket mer än du tror!!!

2009-08-24 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0