Det finns ju på andra ställen

Det blir inte så dålig uppdatering som jag trodde det skulle bli. Av någon anledning lyckas jag hitta Internet lite varstans.

I lördags kom tjejerna och Christoffer hem till mig och det blev lite förkrök och en liten utgång. Kan ju inte påstå att det var den piggaste utgången precis. Alex, som alltid lyckas tappa något på krogen (Jennie med för den delen) tappade sin pengar. Som Christoffer och jag hittade morgonen efter liggandes på en gräsplätt bakom Biblioteket. Haha. Jennie stackarn tappade bort hela sin sminkväska. Mindre kul. Den har vi tyvärr inte hittat. Men för övrigt så var det en trevlig kväll. Får se om det dyker upp några bilder.

Nu ska jag snart åka iväg till Ikea med mor. Dags för lite shopping till lägenheten.

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0