Det blev lite längre än vad jag tänkt mig

Dåligt med inlägg från min sida, jag vet. Men med ett internet som inte fungerar är det lite svårt. Men nu är jag tillbaka. För en stund i alla fall. I helgen flyttar jag ifrån bbqvillage. Och då menar jag inte bloggen, utan det riktiga bbqvillage. Min lägenhet är nästan helt renoverad så på fredag eller lördag börjar inflyttningen. Inget internet har skaffats än så om det blir lite (ännu mer) tyst från min sida så vet ni varför. Antingen konkar jag lådor upp för trappor eller så sitter jag där ensam i min nya fina lägenhet och glor på mina fina nya tapeter.

Men en snabb update. I måndags (förra veckan) var Christoffer och jag på Grönan. Riktigt kul. Stolt är jag över mig själv som inte alls är lika feg längre. När jag var liten var det enda jag vågade åka Blå Tåget. Men den här gången blev det annorlunda (även om jag vägrade åka två karuseller, men hallå, jag åkte ju resten). Skitstolt är jag över att jag satte mig i FrittFall. Det trodde jag då aldrig. Inte mamma heller: "Va? Åkte du Fritt Fall? Vad har hänt med dig?"

På tisdagen åkte jag och Rebecka till Örebro för en tjejkväll. Det blev skitäcklig film som verkligen verkligen var skitäcklig. Hatade filmen. Haha. Dagen efter drog vi till ett stoooort shoppingcenter. Det enda som inhandlades var dock ett par solgalsögon. Och det spöregnade ute.

Dagarna därefter har vart fullt upp. Måleri, träning och massa annat. I lördags var jag på kräftskiva i typ Skuttunge (hihi, är inte de ett för gulligt namn). Jättekul var det. Vi körde lekar och åt gott. Jag blev huggen av en kräfta så hela tummen värkte och sen skvätte han äckel-kräftklo-sås i ögat på mig. Det där med att skala kräftor var inte riktigt min grej kan jag säga. Men gott var det.

Nu vet ni lite vart jag hållt hus de senaste dagarna. Tänk vad skönt att Internet är tillbaka, får se hur länge det varar den här gången. Förhoppningsvis hela veckan ut.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0