Dags att flytta igen

Jag är hemma hos mor och far för att hjälpa till med flytten. De flyttar i helgen in i sin nya fina lägenhet. Så vi har fullt upp här med andra ord. Bär grejer in och ur lastbilen som ett par idioter. Men jag slipper nästa runda in till Enköping. Blev hundrastare istället, så jag passade på att sätta mig här en stund.

Jag trivs bra i min egna lägenhet i alla fall. Var väldigt ensamt i början, men sen har jag haft folk springandes mest hela tiden så nu känns det bra. Rebecka, t.ex, sov över i två nätter. Så vi tog oss en liten runda till Joar för att se hur utelivet var på en onsdag i Enköping. Och jag måste säga att det var bättre än förväntat. Trodde Rebecka och jag skulle sitta där typ själva, men det var massor av fol och rörelse. Eller ja, så mycket rörelse var det kanske inte. Folket dansade ju inte. Tråkmånsar. Men vi hade en trevlig kväll ändå. Hade en mysig "förfest-fika" i lägenheten. En varsin drink och en varsin bulle. Haha. Mysigt.

Nä, nu ska jag ta och göra någon nytta igen.
Får se när vi hörs nästa gång.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mkt, det är några saker till som ska fixas innan den är 100% klar. Nej, jag har faktiskt inte börjat bli nervös ännu! Men det kanske kommer imorgon?!

2009-08-28 @ 18:04:29
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Kom precis på att jag måste ju komma och checka in din lägenhet sen någon helg då när jag kommer hem!

2009-08-28 @ 18:05:27
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Blev faktiskt aldrig riktigt nervös för pappa följde ju med ner och sov kvar igår natt så det var inte så farligt men det var inte så roligt då idag när han skulle åka hem till mamma och Ika. Så nu fattar jag vad du menar då när det ibland känns tomt.

2009-08-30 @ 23:04:02
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0