Idag har jag bara njutit


Joar igår va skitkul. Åkte hem ganska tidigt dock, men det behövdes. Mycket nytt att försöka få in i mitt lilla huvud. Väldigt kul var det i alla fall.

Idag har jag legat ute i solen och snörvlat hela dagen. En aning förkyld bara :/ Men jag har även hunnit med att tvätta bilen. Det blev ingen störra skillnad än innan tycker jag och dessutom råkade jag spruta bort lite färg. Sånt som händer med en rostig bil. Pappa tyckte jag skulle vaxa den. Pyttsan heller. Asjobbigt. Men han började lite åt mig. Snäll som han är.

När solen försvann smög jag mig in och fortsatte min garderobs tömmning. Nu är det rätt mycket tommare och jag har fyllt ännu en säck.

Nu blir det film, bok och godisätande. Helt underbart skönt att ha en dag att bara ströva runt på, inte göra någonting och utan en tid att passa. Kan inte minnas när jag gjorde det senast.

 
Sol och värme, som jag längtat.


En lite fattigare garderob.
Dags för en shoppingrunda för att fylla på igen kanske? =)


//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

HEHE, nu har jag bestämmt mig för att ha bokstaven t nere på benet! Bilden finns på bdb. Känns som jag bara ändrar mig hela tiden, men nu har jag faktiskt bestämmt mig. :)

2009-04-26 @ 13:12:35
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0