Dagen i bilder


Idag tänkte jag visa min gårdag i bilder.


Arbetsplats. Här är kontoret jag jobbar på den här månaden.
(Alla har gått hem här, så det är inte fullt så dött som det ser ut, bara nästan.)



Min plats. Jag vet inte riktigt om det är mitt skrivbord egentligen, men jag har utsett det till mitt.
Mitt, bara mitt.


 
Utsikt. Christoffer trodde jag skoja när jag smsade och sa att jag hade
suttit stirrat ut på en myrstack i några timmar. Jag skojade inte. Stackars myror
att bli bombaderade av stenar och grenar sådär. (jag hade väldigt
mycket att göra igår, märks det?)



Arbetsuppgifter. De existerade inte mycket arbetsuppgifter igår.
Efter att ha stirrat på myrstacken blev jag rastlös. Detta är vad som skapas
när jag blir rastlös: klotter =D

Det var gårdagen det. Och de flesta dagar ser likadana ut. Men tro inte att jag bara sitter på en stol och inte gör någonting. Idag har jag faktiskt arbetat nästan hela dagen.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0