Onsdag....

Onsdag idag då. Själv hemma och har varit vaken sedan kl 6 imorse. Försökte somna om men det gick inte, bara låg och vred och vände på mig.
En sak bra ialla fall - jag håller på bli frisk. Och en tråkig sak - Thomas har halsfluss, får inte träffa han förrän han inte har nå mer feber. Hoppas han blir frisk snart. Saknar ju min kärlek! <3

Imorn kommer Erika och Amanda över på champangefrukost. Blev bortfall på två personer - Thomas och Christoffer. Men jag tror att vi får det rätt trevligt ialla fall. =) Sen bär det av mot Uppsala som sagt. Där ska jag träffa Tori och Madde. Mina gullungar! =)

Nej jag ska nog duscha nu tror jag... fryser lite så det ska bli skönt.

Till alla er som är sjuka - Krya på er!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0