Nostalgi

Hej hopp! Fan va fint vädret är. Sitter med datorn i knät och låter solen värma mitt ansikte.
Letade genom mina cd-skivor idag för att kolla om jag kunde hitta någon som jag kunde lyssna på. Då hittade jag ett stort fodral som såg en aningen skumt ut. Tittade på det och började småflina lite. Det var skivan (skivorna) som jag fick av Erika och Sara en gång när jag fyllde år. Kommer dock inte ihåg vilket år det var. Men oj va rolig skivorna är. Det är en dubbelcd med låtar som man antingen bara hatar eller som man älskar. Nyss hörde jag en sketch från Jackass - Buttplugs! =D Fan va kul det var.
Kommer ihåg en gång när jag var hemma hos Sara och klockan började bli rätt mycket på kvällen. Vi var lite övertrötta och fick för oss att vi skulle ringa till en pizzeria och beställa lite pizza. Vi ringde och började beställa:

S: Hi! Do you have a buttplugpizza?
Pizzagubben 1: Please wait
I bakgrunden hör man hur han ropar efter någon: "Det är nån som som snackar engelska i telefon."
Pizzagubbe 2: Yes
S: Hello! Do you have a buttplugpizza?
Pizzaubbe 2: Yes!
S: Are you sure? A buttbplugpizza?
Pizzagubbe 2: Yes!
S: Oh! I would like five of those please!
Pizzagubbe 2: Yes!
S: Thank you, bye!

Övertrötta som vi var började vi asgarva när vi la på. Vi vet fortfarande inte om han gjorde några buttplugpizzor... jag hoppas verkligen inte att han gjorde det. =P
Hahha! Nu är det smurfarna som sjunger När vindarna viskar mitt namn. =D Kan inte fatta hur Sara och Erika ens kom på idén att göra den här skivan... =P Jävligt kul var det iaf.

Nu ska jag fika lite och sola i värmen.

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha juste, knark godis och bajs, hette den inte så? xp

2009-04-07 @ 19:00:34
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jo så hette den nog! Lyssna med mig någon dag? =)

2009-04-07 @ 23:27:01
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

visst =)

2009-04-08 @ 18:41:26
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0