Helgen som gått

Helgen kommer bli svår att toppa.
I fredags var det lagfest och det var hur kul som helst. Blåmärken i knävecken efter en tävling med galge men annars inga andra skador. =P

Igår kom Thomas hit. Det var jättemysigt. Vi åt på O'Learys först och sen gick vi en liten promenad innan pappa kom och hämtade oss. Sen när vi kom hem spelade vi spel mot mamma och pappa, det blev Pictunary... jag och Thomas förlorade dock.. men det gör inget.
Sen var vi grymt trötta och gick å la oss för att titta på film. =)

Idag har vi inte gjort så mycket. Typ kollat på film, spelat FIFA 07 och NHL, suttit ute i den underbara värmen och bara varit allmäna slapphögar.

Nu längtar jag jättemycket till Valborg då det först är champangefrukost hos mig och sen bär det av en stund mot Uppsala. Sen hem till mig igen. Erika ska komma hit med Christoffer och så kommer Thomas hit också! Kommer bli så himla mysigt. Sen ska jag och Thomas in till Enköping å kolla på Majbrasan på Enavallen.

Nu ska jag bara mysa ihop mig till en liten hög och titta på tv. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Totti

Så mys det var i helgen : )!!!!!

Måste bara säga också en sak som Rebecka glömde, "Totti äger på FIFA"!! :) LIVERPOOL!!!

2009-04-26 @ 20:17:36
Postat av: Rebecka

=O Hallå! Jag ägde sönder dig! fast ja tror det blev lika! Asså ja utklassade ju dig när ja va Brazil! ;)

2009-04-26 @ 21:08:30
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0