"You're talking bosh, your boorish bitch!"


Idag har varit en underbar dag. Vaknade först på sjukhus (som inte var något sjukhus), for in till Uppsala, satt på en lektion där jag inte rikigt förstod allt som sades, men det viktigaste i alla fall. Nästa vecka ska vi hålla en muntlig presentation, ska bli spännande. Efter det blev det såklart streetdance, vad annars en tisdagkväll som denna? Jag är på riktigt bra humör idag. Magen krampar lite eftersom jag struntade i middagen, något sådant hade jag inte tid med, men mor muntrar upp där hon sitter med ett engelskalexikon i famnen. "Gud så många konstiga ord det finns!"  Det började med att jag skulle maila min lärare och inte kom på hur man avslutar ett mail på engelska. Självklart ställde mor upp. Hon tjatade, bläddrade och funderade för att få ett svar. Det svar hon kom upp med tyckte jag inte riktigt dög, men det gav mig ett gott skratt i alla fall. Nä hörrni, nu dundrar och dunkar det i magen, dags att ge sig ut på jakt!

Sincerly
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0