Är detta en lördag?


Ikväll skulle det blivit kräftskiva med flickorna. Det skulle ha varit jättekul. Jag, som somnade halv fyra inatt, drömde att jag var vaken och raslös och satt på golvet och ritade (drömde något konstigt om läkare och hästar också, men det var så konstigt så det går vi inte ens in på), orkar verkligen inte gå. Det känns som om jag bara sovit några få timmar, även om det egentligen inte är så. Konstigt nog när jag vaknade imorse kände jag mig lite bakis. Bakis på vad? Naturgodis?Dessutom känner jag hur en förkylning börjar komma krypande. Lägg till det här regniga vädret och jag vill bara krypa ner i sängen, käka godis, dricka te och somna till en bra film. Och det ska jag göra också. Egentligen skulle jag kunna sammanfatta det här inlägget i några få ord: Trött som fan, kall, förkyld, bajsväder och Godnatt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0