Salsa är ingenting för Erika


Igår fick Kalle sin hämnd. Förra veckan tvingade jag med honom på reggaeton. Denna vecka fick han med mig på salsa. Salsa! När jag klev in i rummet, ställde upp på golvet och blickade in i spegeln var jag det blekaste på dansgolvet. Stelast också. Nästan. Jag får väl bara hoppas att 40-åringen var något stelare. Annars är det så att man får skämmas. Kalle fick sig nog ett gott skratt i alla fall och jag lärde mig något nytt: Salsa är absolut ingenting för Erika. Hon kan inte lära sig nya steg hit och dit samtidigt som hon ska vicka på höfterna och vifta med armarna. Plus att man helst inte ska kliva sin partner på fötterna eller slå dem i ansiktet.

//Erika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0