Skruvar, muttrar och uttrar


Som jag nämde i inlägget under har jag haft skruvar som sällskap idag. Närmare bestämt över 3500. På alla dessa 3500 skruvar har jag satt på muttrar. Det blir över 3500 muttar. Det är väldigt mycket skruvar och muttrar. Och imorgon väntar ännu fler. Förresten vet jag inte ens om det är muttrar jag har satt dit. Någonting har jag satt på skruvarna i alla fall. Något som jag vill kalla muttrar, för att jag tror att det är det. Muttrar.

Påtal om muttrar. Alex och jag var i fjällen för ett par år sedan. I ett utav rummen hängde det en tavla med ett litet djur på. Alex får syn på djuret och blir överglad (vi var väl övertrötta som vanligt).
           Alex: "Ååh, vilken söt bäver!"
          Jag: "Jag tror det är en utter."
          Alex: "Ååh vilken söt mutter!"
          Erika: "Öh, nej. Utter!"

Hmm, det här inlägget blev inte alls som jag tänkt mig. Mor kom inspringandes stup i ett och pratade och pratade. Jag kommer inte ihåg om vad. Men det fick mig att glömma vad jag egentligen hade tänkt skriva, så nu blev det det här. Enjoy!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHHAH!! fan. Jag läste inlägget överst först och nu det här..minns tydligen helt fel..men vi tänkte iaf på samma sak båda två;P

usch vad konstigt det blev..

2008-09-10 @ 21:28:23
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0