"My lashes are dry, but with teardrops I cry"


Idag är en sådan dag då jag bara vill ligga på vardagsrumsgolvet , knapra finn crips och lyssna på samma låt om och om igen. Inget annat. Bara ligga där och inte bry sig om tid och rum. Det är väl ungefär det jag har gjort hitils idag.

Jag har tagit en skön och lugn promenad i skogen också. Jag och vovven har suttit och kollat på hösten som kommer. Det kändes ganska bra. Det var bara hon och jag tillsammans på en sten. Inget mer. Låter kanske konstigt, men det var skönt. Hon, jag och tystnad.

Länk till låten som jag har sjungt och lyssnat på hela dagen. Låten som kommer spelas hela helgen. Hela veckan troligtvis. Låten som kommer driva mor och far till vansinne - de gillar inte riktigt att jag hakar upp mig på en enda låt och sedan missbrukar den. Men jag kan inte hjälpa det, jag älskar den här låten så det är den som gäller nu. Om och om igen...

Paparazzi

 Och nej, jag kan inte klistra in youtubeklipp än, någon som vet hur man gör?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Men Erika, har du inte lärt dig det än?? När du har videon uppe så har du en meny till höger och så finns det en ruta där det står embed, du kopierar texten som står i rutan och klistrar in den i htmlmallen som finns när du skriver ett inlägg och trycker på uppdatera. Hoppas att du fattar.

2008-09-19 @ 17:19:26
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0