och så blev det...


Har haft dansträning idag. I princip alla gjorde fel på ett steg och läraren gapar och skriker varje gång Salsasteg! Hörrni, salsasteg! Ja, tack, det hjälper ju oss mycket. Det är ingen salsalektion vi tar, vi vet inte hur ett jäkla salasteg ser ut (ja, ni vet ju min och salsans relation sen innan). Desstom har salsa hur många idiotiska steg som helst. Samma stil körde läraren på salsalektionen. Grundsteg hörrni, grundsteg! Precis som om vi ska kunna veta vilka av de fem olika stegen han nyss visat oss är grundsteg. Nä, säger bara en sak: jag och salsa är ett stort NEJ.

Okey, jag kom på ett jätte fint och finurligt inlägg om träningen och min dag i övrigt på vägen hem, men jag har tappat lusten att skriva så jag tror jag går och lägger mig istället. God fucking jävla natt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0