Måndagen är här och den är inte hemsk


Jag tror att idag var behövligt. Har bara varit hemma och skrotat, inte gjort något vettigt under dagen. Helt underbart skönt. Imorse fick jag sova hur länge jag ville. Jag kan inte minnas senast jag gjorde det. Ingen som helst tid att passa. Kan det bli bättre?

Under dagen har jag mest pillat med Alexs blogg. Hon bad mig göra om den, så ni kan ju ta en titt om ni vill. Säg gärna till om ni inte kan se döskallarna, hört att det tydligen inte funkar? (varför?? Skräp alltså)

Nä, är för seg just nu. Jag säger puss och god natt, för nu väntar en kopp te, säng och tv.

Stopp och halt! Vänta lite här! Skulle inte jag söka jobb? Var det inte därför jag satte mig här? Jo, juste. Lika bra att få det överstökat då. Jag får väl istället säga wish me luck och hoppas på att jag hittar något intressant. Myset får vänta.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0