Jag ville se blodet, eller hmm... mjölken spruta


Här sitter jag, nyss hemkommen och sliter sönder och tuggar en macka som om den hade förstört mitt liv. Jag känner hur irriterad jag är. Ännu mer irriterad blev jag nu när mack-attacken gjort sitt och magen krampar lite smått. Jag vet inte varför, men jag är jävligt irriterad. Konstigt, för jag har haft en riktigt mysig dag. Men när jag satte mig på bussen för en timme sen sjönk humöret direkt. Ingen aning om varför. Jätteirriterad blev jag dessutom på gubben i ful hatt och lila jävla byxor som satt och stirrade på mig. Eller, han kanske hade all anledning att stirra på mig och min sura uppsyn. Skit samma. Jag funderade över på att köra över ett mjölkpaket påvägen hem från Litslena, men jag gjorde det aldrig. Synd, jag ångrar det...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men hallå! Hur kan du vara sur när helgen kommer bli så grym!? :O

2008-09-25 @ 20:18:39
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

men nu är jag glad och taggad igen! har världens bästa låt att tagga till hahah

2008-09-25 @ 21:08:51
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0