I woke up from a good nights sleep

Oj vad jag har sovit gott inatt! Jag somnade direkt efter att jag lagt huvudet på kudden.
Kvällen igår spenderades hos Sara. Vi började med att åka in till Enköping för att köpa lite tillbehör för kvällen. Själva maten gick väl på en sisådär 74 kr medan godiset.... =P ja det gick väl på 94 kr (A) Vi hade bestämt oss för att svulla. På vägen hem från stan fick vi oss ett gott skratt. Kvällens citat lixom! Läsa mer på Saras blogg.
Jag måste säga att jag tyckte att tacosen var jättegod! Good work Sara! (Y) Mätta och belåtna gick vi över till Saras rum och kollade på flashbacks på That's 70's show. Så jävla grym serie!
Sen gick det uppför mot övervåningen och det var dags för Sing-a-long och Extra-extra. Kul kul!
Tack för en mysig kväll Sara. Det behövdes verkligen efter två helgers nej. ;)

Det resterande av dagen kommer nog att spenderas i Uppsala med the classmates. Skolarbete står på schemat.

Nu - borsta tänderna och klä på sig lite mer anständiga kläder.

Puss
//Rebecka
ps. Miss this moment!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

miss it to!

fan rebecka, nästa helg, jag är astaggad! =D

2008-09-21 @ 12:11:48
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Sara

tack för igår. <3

2008-09-21 @ 14:24:01
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja nästa helg Erika! Då jävlar blir det åka av! =D

2008-09-21 @ 18:10:20
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0