Halv 6, varför väcker du mig!?


Jag har ju varit ledig ganska länge nu. Sen i torsdags. Vilket betyder ganska sena kvällar. Trots sena kvällar har jag ändå vaknat halv 6. Varje morgon. Varje dag likadant. Jag vaknar. Kollar klockan. Halv 6. Försöker somna om. Känner mig ganska pigg. Tvingar mig att ligga kvar i sängen. Somnar om. Sover för länge och vaknar flera timmar senare. Trots att jag ställt klockan på en mer rimlig tid. Varför plågas jag av halv 6? Varför, varför, varför??

Imorgon ska jag troligtvis gå upp klockan 6. Det är ju t.o.m. ännu värre. Då föredrar jag halv 6 och att få somna om igen...


Förresten, har ni lagt märket till denna fina dag? Solen lyser och jag var nyss ute på en varm och skönt långpromenad med Zingo. Myyyyys!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Dreggelhunden Zingo! ;)

2008-09-24 @ 16:33:04
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0