Förvirrad

Nu känner man verkligen att plugget har dragit igång. Vi har fått uppgifter som jag inte riktigt är säker på vad vi ska göra. Papper och böcker hit coh dit. Oj, oj, oj säger jag bara!

Var och hälsade på lite på Westerlundska idag också... Lämnade en bok och tänkte om jag ändå var där så kunde jag ju hälsa på lite lärare. Larsa och Perminator blev väldigt överraskade när jag kom intraskandes. Per gav mig råd att festa och gå på nollningar. När han pluggade var det det bästa han gjort. Han sa att han aldrig kommer ha så kul som han hade då, igen. Kanske ska lyda hans råd och gå på någon nollning. Måste bara prata med faddrarna först. Man måste ju bli indelad i ett lag.
Imorn slutar vi kl 12. vilket är jätteskönt. Vi kommer nog gå och hälsa på lite på nationerna då. Kolla var den billigaste lunchen är osv. Sen ska jag hem och läsa uppgifterna tills på fredag.

Hmmm helgen då... ja, fredagen är inte alls planerad för tillfället så jag är öppen för förslag. På lördag ska jag jobba min första gång på ICA Maxi Enköping. Sen kanske jag drar till Sthlm (ej bestämt än). På söndag är det fotbollsmatch, men jag tvivlar på att jag kommer vara med för jag har inte tränat så mkt på sista tiden. Sen kanske det blir någon ändring på planerna, det vet man ju aldrig.

Nu är jag aphungrig så jag hoppas att maten börjar bli klar så jag får äta lite. Rostbiff står på dagens meny. Mums!! =D

Puss
//Rebecka (Kind of like you, you know! (a) )

Kommentarer
Postat av: Bruuuuuor

Klart som korvspad att du ska gå på nollningen, du har bara EN chans att gå på den, och när (jag lovar att du kommer ångra dig om du inte går på den), du väl kommer på att du kanske skulle varit med iaf för att för alla andra ser ut att känna varandra mycket bättre än vad jag känner någon annan och dom verkar ha så bra gemenskap, så kommer du ångra dig GROVT om du inte är med!

så på med blykepsen och ta fram skohornet och bänd loss arslet ur vagnen och VAR MED PÅ NOLLNINGEN!!! ;-)



2008-09-04 @ 19:47:42
URL: http://http:/bbqvillage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0