Dunder förkylning och modelltävling

Idag, fredag ska jag åka till V-rås för att vara med i en modelltävling. Mest för att det är kul och inte för att satsa järnet på att vinna. Den saken som bekymrar mig lite är min förkylning. Hur kul är det att stå där och posera framför en kamera när man står och snörvlar var tredje sekund? Inte kul må jag säga. Vaknade flera gånger i natt av att jag inte kunde andas och fick lite smått panik. Nyser gör jag ca 100 gånger per dag också. Inte heller så nice. Får hoppas att det går över lite grann tills imorn iaf. Lördagen imorn för mig betyder Stockholm och krogen och Patrik. Väldigt trevligt. =) Men på förmiddagen ska jag och Gabbe försöka hitta på något skoj, får se vad det blir.

Nej nu måste jag börjar göra mig lite snygg. Ser ut som ett "hej-kom-och-hjälp-mig" just nu. Inte vackert!

Ha en trevlig helg allesammans! =D

Puss
//Rebecka
<3

Kommentarer
Postat av: Erika

hittade du någon att gå med? :S

2008-09-12 @ 22:23:04
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0