Dragen hit och dit

Shit vad man verkligen känner att man är igång nu. Imorn ska jag redovisa en bok som jag köpte idag. Har redan läst 40 av 200 sidor typ. Men det känns ändå bra, känns som om jag kommer klara det. =) Senare ikväll är det fotbollsmatch. Blev tillfrågad imorse om jag kunde spela. Först kunde jag verkligen inte och det såg ut som om det skulle skita sig, men det löste sig och jag kunde vara med. Samling kl 18. Match borta mot Vaksala. Får se hur det går. Jag ska ladda med lite lax och potatis så det ska nog gå bra.

Nästa vecka går vi ut i praktik. Jag har ingen aning om vilken skola jag ska till men jag vet att jag kommer hamna någonstans i Enköpings kommun vilket är jäkligt bra.

På onsdag lutar det mot utgång med klasskamraterna. =D Jag och Ida tog initiativet eftersom vi är två av de få som inte gått på en enda nollning än. =S Men det ska det bli ändring på och vi kände att onsdagen skulle bli bra för då har vi precis fixat med redovisningen och vi ska bara läsa en bok. Och så ska jag kolla om Michelle är i Uppsala då så man får sova hos henne eller om Markus dörr står öppen... vi får se vi får se. =)

Nej nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten. Laxen väntar.... =D

Puss
//Rebecka
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0