Chilli och en icke godkänd matta...

Vaknade 6.35 av att klockan ringde... väck Patrik.. "gå upp nu!" Inget svar så jag lägger huvudet på kudden och somnar om i typ fem min sen ringer hans klocka. Han vägrar gå upp och snoozar till 7.... okej frukost är överskattat och han har typ en kvart på sig att dra iväg till jobbet.... Jag går in och mamma är vaken och hon är liksom ledig idag... jag fattar inte hur någon kan gå upp så tidigt om man är ledig... men men, det kanske är så när man är vuxen... =P
När Patrik åkte till jobbet gick jag och la mig ett tag till. Somnade om direkt och fick sova hela två timmar till innan mamma kom och föreslog att vi skulle åka till Uppsala och kolla lite inne i Chilli. Fan va fina möbler det finns där. Blev helt kär i en soffa som bestod i stort sätt av tre fåtöljer. Sen fanns det en knapp - tröck man på den så åkte ryggstödet ner och upp kommer ett stöd för fötterna. Så jävla mjuk var den också.... man kom knappt upp ur den för man sjönk ner så himla mkt... den ska jag köpa sen om jag får råd - bara 14 000kr! =D
Efter att vi varit på Chilli gick vi till IKEA och rusta. Tänkte att jag kunde köpa mig en fin ny matta på rusta för jag har sett att det fanns en där som jag ville ha.
Köpte en matta men sen när jag rulla ut den i mitt rum blev de icke godkänd! Fan va ful den va asså.... ja ja, den var iaf billig. =P
Å så måste jag ju nämna ännu en gång så att jag har uppmärksammat alla - Grattis Sara till körkortet! Nu är du fri som en fågel! ;)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0