Två timmar senare


Jag känner mig duktig som gick upp klockan nio idag. Ändå har jag inte vaknat till liv förrän nu. Det är två timmar senare. Det jag klarat av att göra dessa två timmar är att äta frukost, bläddrat i en bok och sen legat på soffan och önskat att jag kunde tillåta mig själv att gå och lägga mig igen. Men så snäll tänker jag inte vara mot mig själv idag. Idag ska jag tvinga mig själv att skriva min engelska uppgift. Eller ja, jag ska läsa igenom mina engelska papper i alla fall. Eller, jag ska nog kanske bara försöka mig på att förstå uppgiften och sortera ut de papper som behöver läsas och de som jag kan kasta.

Annars så känns det som om det går bra för mig just nu. Jag skrämde nyss livet av mig själv när försökte få igång ljudet på stereon. Därefter välte jag ner den i golvet. Kanske som en omedveten hämnd för att den nyss tog död på mig? Okey, den tog kanske inte livet av mig men den fick mig åtminstonde att hoppa en meter, höja min puls och den bidrog till en nedsatt hörsel. Jag bara älskar när man höjer och höjer volymen för att sen upptäcka en liten oskyldig knapp. Denna lilla knapp råkar ha en bild av en högtalare med ett steck över...
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0