Mot bussen!


Idag tog jag med mig min stukade fot till gymmet. Det var sådär lagom mycket folk där. Nästan inga alls med andra ord. En av de få som var där var en äldre gubbe. Jag betraktade honom lite medan han körde sitt gympass. Tänk att fortfarande hänga på gymmmet i hans ålder. Kom fram till att han måste ju vara i ganska bra form och i god hälsa om han har hållit på sådär i alla år. Precis när tanken slog mig plockade han upp sin krycka och haltade stilla därifrån.

Äsch, nu är jag så stressad så jag vet inte riktigt vad jag skriver. Inte kan jag stava heller. Kunde inte komma på hur hållit stavades. Fick för mig att det stavades med f. Det blev ju lite fel. Fållit. haha, som sagt, jag är lite stressad. Nää, nu har jag verkligen inte tid med er längre, snart åker bussen utan mig!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0